Login | Register

Nerd Paradise

Best viewed with Netscape Navigator 3.0
The Forum > General Discussion > Multilingual Thread
Page: 1 2 Next >
This is the last sentence that's allowed to be in English.
[Quote] [Link]
Bonjour! J'aime mon lycée. C'est très bon!
[Quote] [Link]
Wo jiao zuo "beary605." ni de ming zi shi she me?
[Quote] [Link]
beary605 said:
Wo jiao zuo "beary605." ni de ming zi shi she me?

Ta strona sobie z tym nie poradziła.
Chociaż poprzednie zdanie też nie najlepiej przyjęła :)
[Quote] [Link]
wo hen bu wu liao. :D :D :D :D
[Quote] [Link]
Jajajaja
Yo también.
[Quote] [Link]
我还是不明白了什么是比里说的话。对你,我仍然可以休息,虽然。
[Quote] [Link]
我还是不明白了什么是比里说的话。对你,我仍然可以休息,虽然。

:( yong ping ying ma!
[Quote] [Link]
Sore wa wakarimasen deshita.
[Quote] [Link]
J'aime parler en chinois/francais. wo bu zi dao wei she me wo xi huan suo zhe zhe yang zi. :/
[Quote] [Link]
Ja niestety tylko po polsku, choć uczę się francuzkiego...jestem okropnie zacofany pod tym względem.
[Quote] [Link]
Hæ. Mér leiðist frekar mikið. Ég er líka frekar þyrst, ég er að pæla í að fá mér vatnsglas, en ég er ekki að nenna að standa upp... Það er geðveikt veður hérna. Ég ætti að fara út í göngutúr, en nei ég nenni ekki.
Bölvaða fokking lús! Ég á aldrei eftir að losna við hana. Ég á örugglega eftir að þurfa að klippa hárið á mér stutt :(
Nú ætla ég að fá mér vatn, veit ekki hversu mikið meira ég get bullað.
[Quote] [Link]
Ymmärtääköhän kukaan mitään, jos sanon jotain randomia suomeksi, vai käyttääköhän joku nerokas peräti kääntäjää ennen ku tääki söperrys on jotain muutakin ku siansaksaa. Niin, mitäs, on aika väsyny olo ja tullu istuttua koneen ääressä jo ihan liikaa ilman, että oon saanu oikein mitään aikaseksi. Turtunu olo muutenkin. Mitähän sitä keksis.
[Quote] [Link]
Je suis chinois, mais je sais l'anglais aussi. J'habite à [California]. J'étudie le français. Monsieur Beary, est-ce que ta langue maternelle est l'anglais, le chinois, ou le français?
[Quote] [Link]
¿Es importante, su mesa tinto?
[Quote] [Link]
Je suis chinois, mais je sais l'anglais aussi. J'habite à [California]. J'étudie le français. Monsieur Beary, est-ce que ta langue maternelle est l'anglais, le chinois, ou le français?

Jak długo uczyłeś się francuskiego?
[Quote] [Link]
我學了一年多一點...請問您的波蘭語是用[google translate]的嗎?
[Quote] [Link]
Przyznam, że drugiej części twojej wypowiedzi nie zrozumiałem. (to po "...") Czy to było pytanie?
[Quote] [Link]
Ma question est: Est-ce que vous utilisez le [google translate] pour ton polonaise?

Je n'utilise pas le [google translate] :)
[Quote] [Link]
Page: 1 2 Next >
The Forum > General Discussion > Multilingual Thread
Current Date: 13 Ineo 10:2Current Time: 4.91.82Join us in IRC...
Server: irc.esper.net
Channel: #nerdparadise
Your IP: 184.73.74.47Browser: UnknownBrowser Version: 0